نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2286
-
الف
+

دلیل اصلی اختلافات بین «رامین» و «مریم» در سریال «در پناه تو» را در چه می دانید؟

جدید ترین دیدگاه در سایت شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر شد.

به گزارش آی فیلم2، خانواده و معضلات آن همواره یکی از جذاب ترین موضوعات برای خلق آثار سینمایی و تلویزیونی چه در ایران و چه در سطح جهان بوده است و مخاطبان همواره از این نوع سریال‌ها استقبال زیادی می‌کنند.

در نیمه دوم سال 1375، سریالی خانوادگی‌ با نام «در پناه تو» از صدا و سیمای ایران ساخته و نشر شد  که پس از نمایش یکی دو قسمت اولیه، به دنبال استقبال فراوان مخاطبان، تبدیل به یک پدیده تلویزیونی شد.

«در پناه تو» سریالی که متنش را «علیرضا طالب‌زاده» نوشته داستان تعدادی از دانشجویان تیاتر را در رشته طراحی صحنه تعقیب می‌کرد که بین 2 نفر از این دانشجویان «محمد» و «مریم»  علاقه‌ای پنهان وجود دارد اما هریک از ابراز آن به دیگری پرهیز دارند.

 در این بین با حضور خواستگاری به نام «رامین» که از دوستان «محمد» است روند داستان رو به پیچیدگی می‌رود و شاهد حوادث عبرت آموزی هستیم.

براین اساس سوال جدید بخش دیدگاه سایت آی فیلم2 پیرامون اتفاقات سریال درحال نشر «در پناه تو» طراحی شده است.

در این سوال از مخاطبان آی فیلم2 سوال کرده ایم که دلیل اصلی اختلافات بین «رامین» و «مریم» در سریال «در پناه تو را» چه می دانید؟

شما همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iiflmtv.com پاسخ های خود را به این سوال با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود سریال در پناه تو 

م ا

نظر شما
ارسال نظر